قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات یه‌پارکینگ

1- سامانه یه‌پارکینگ ، صرفا خدمات جستجو و رزرو جای پارک را ارایه می دهد. برای استفاده از این سامانه می بایست ابتدا در این سامانه عضو شوید. لذا شما با عضویت در این سامانه شرایط استفاده از آن را نیز خواهید پذیرفت.

 

2- پس از رزرو جای پارک، هزینه های مربوطه به صورت آنلاین می بایست پرداخت گردد، لذا عدم پرداخت هزینه ها به هر شکلی تعهدی را برای ما ایجاد نمی‌کند.

 

3- شما برای پرداخت هزینه رزرو جای پارک، از درگاه‌های رسمی بانک‌های عامل طرف قرارداد استفاده خواهید کرد. مسئول حفظ مسایل امنیتی و عدم افشای رمز عبور در پرداخت‌های اینترنتی بر عهده کاربر و بانک مربوطه است.

 

4- نرم افزار یه‌پارکینگ را می‌بایست از مبادی رسمی معرفی شده در سایت یه‌پارکینگ، بر روی تلفن همراه خود بارگذاری نمایید. لذا در صورت استفاده از نرم‌افزارهای بارگذاری شده از روی سایت‌های غیررسمی، این شرکت تعهدی در قبال اشکالات و ضررهای احتمالی ایجاد شده نخواهد داشت.

 

5- شما با ثبت‌نام در سامانه یه‌پارکینگ ، قبول می‌نمایید تا از این سامانه و محتوای آن فقط برای امور شخصی استفاده نموده و استفاده تجاری از این محصول و خدمات و محتوا نداشته باشید. در صورت احراز تخلف از سوی شما توسط یه‌پارکینگ ، این شرکت می‌تواند عضویت شما را معلق و یا محدود نماید.

 

6- مسئولیت حفاظت از کدهای اعلام شده از جانب سامانه به عهده کاربر است.

 

7- مسئولیت صحت اطلاعات ارایه شده در سامانه به عهده کاربر است.

 

8- حضور و استفاده از جای پارک رزرو شده بعد از ساعت شروع و حداکثر تا قبل از ساعت پایان مجاز است. در صورتی ‌که بعد از ساعات پایان رزرو، فضای پارک مربوطه تخلیه نشود هزینه‌های اضافی مترتب بر آن مطابق قوانین شرکت بر عهده کاربر می باشد.

 

9- هزینه‌های ابطال و استرداد رزرو، بر اساس مقررات ذکر شده در سایت یه‌پارکینگ است.

 

10- تمامی عملیات خرید رزرو و استرداد آن، مشمول قوانین جاری کشور، علی‌الخصوص قوانین تجارت الکترونیکی است و هر گونه تخلف از قوانین مذکور پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

11- جاهای پارک رزرو شده از سامانه یه‌پارکینگ، مطابق با توافقنامه‌های منعقده با پارکینگ‌ها ارایه می‌شود. در صورتی که به هر دلیلی مشکلی در ارایه جای پارک به وجود آید، صرفا هزینه خرید به مشتری عودت داده می‌شود و هیچ‌گونه ادعای دیگری در خصوص پرداخت خسارت به هر شکلی مورد پذیرش نیست.

 

12- یه‌پارکینگ تضمین نمی‌کند که:

 

12.1-  ارایه خدمات بدون خطا صورت بگیرد.

 

12.2-  در هنگام استفاده از خدمات، وقفه یا خطا رخ ندهد.

 

12.3-  این خدمات نیازهای شما را به صورت کامل رفع کرده و یا انتظارات شما را برآورده نماید.

 

در صورت وجود هر گونه ابهام یا سوالی از طریق قسمت تماس با ما در سایت یه‌پارکینگ ، پاسخگوی شما عزیزان هستیم.